Marvel: M.O.D.O.K.
Superticălosul grandoman M.O.D.O.K. (Patton Oswalt) se află de mult în urmărirea visului de a cuceri lumea într-o zi. Dar, după ani întregi de piedici și eșecuri în lupta împotriva celor mai puternici supereroi de pe Pământ, M.O.D.O.K. și-a pus la pământ propria organizație diabolică, A.I.M. Înlăturat de la șefia A.I.M. și încercând în același timp să-și gestioneze mariajul și viața de familie destrămate, Mental Organism Designed Only for Killing (Organismul țicnit creat pentru a ucide) se va confrunta cu cea mai mare provocare întâlnită până acum: criza vârstei mijlocii...