Aventurile Ursuleților Gummy
Ursuleții Gummi, evoluați și magici, fug peste mare, lăsând o mică colonie, care, în timp, își uită istoria, până când un băiat cu un medalion al Ursulețului Gummi le dezvăluie trecutul.
Eleganți și îndrăzneți, curajoși și grijulii, credincioși și prietenoși, cu povești de împărtășit, ei sunt URSULEȚII GUMMI! Alăturați-vă celor mai dulci eroi din lume într-o mare aventură pe un tărâm mistic de uriași și vrăjitori, căpcăuni și dragoni și creaturi extraordinare, atât bune cât și rele. Faceți cunoștință cu Gruffi, Zummi, Cubbi, Grammi, Tummi, Sunni și toți legendarii Gummi, în timp ce râd, se joacă, dau peste cap comploturi ticăloase și luptă pentru ceea ce este corect.