Salem
Salem prezintă lumea volatilă a statului Massachusetts din secolul al XVII-lea și aduce la lumină motivele care au stat la baza faimoaselor procese cu vrăjitoare din oraș, dorind să descopere adevărul întunecat și de origine supranaturală ascuns sub vălul acestei perioade din istoria Americii.