Mickey și piloții de curse
Mickey, Donald, Goofy, Minnie și Daisy deschid un garaj în Hot Dog Hills și își pregătesc automobilele pentru curse prin oraș și în întreaga lume!
Meserie! Cei Șase Senzaționali s-au pus în mișcare! Mickey, Donald, Goofy, Minnie și Daisy deschid un garaj în Hot Dog Hills și își pregătesc automobilele pentru curse prin oraș și în întreaga lume! Iar când nu se află pe pistă, Daisy și Minnie se ocupă de afacerea Ajutoarele Abile, deschisă pentru a da o mână de ajutor locuitorilor orașului. Pe locuri, fii gata, dă start aventurilor alături de Mickey și de prietenii săi!