Dude, That's My Ghost!
Cu acțiunea în Beverly Hills, această comedie despre prietenie ne poartă într-o aventură nebună, plină de adrenalină și acțiune, alături de Spencer Wright, regizor amator în vârstă de 14 ani, și de cel mai bun prieten al său, fantoma celebrului star pop Billy Joe Cobra.
Dude, That's My Ghost! ilustrează aventurile nebunești ale lui Spencer Wright, regizorul amator în vârstă de 14 ani, și ale celui mai bun prieten al său, fantoma starului pop Billy Joe Cobra. Cu acțiunea în Beverly Hills, această comedie despre prietenie ne poartă într-o aventură nebună, plină de adrenalină și de multe ori complet absurdă, alături de Spencer Wright, care frecventează o școală de la Hollywood și intră într-o grămadă de belele. El face mari eforturi pentru a deveni regizor de film, dar planurile insolite îi sunt adesea date peste cap de mândria lui Billy, de proprietățile imprevizibile ale ectoplasmei și de aventurile care scapă mereu de sub control. Poate că Spencer și Billy fac parte din lumi diferite, dar sunt spirite înrudite. Se încurajează unul pe altul și sunt puși pe șotii, mânați de dorința de a râde și de a se distra. Abilitățile de fantomă ale lui Billy sunt scoase în evidență și ajută la crearea unor scene extrem de amuzante, cu impact vizual uimitor.