Aeroportul Internațional Dubai
Aeroportul Internațional Dubai merge în culisele unuia dintre aeroporturile cu cea mai rapidă creștere din lume. Faceți cunoștință cu unii dintre cei 60.000 de angajați care lucrează 24/7 pentru a menține peste un milion de pasageri în mișcare în fiecare săptămână, oferind în același timp planuri de expansiune ambițioase.