Frații Jonas
Kevin, Joe și Nick sunt staruri rock celebre în toată lumea, care încearcă să trăiască o viață obișnuită ca elevi de liceu. Desigur, viețile lor nu sunt deloc obișnuite.
Kevin, Joe și Nick sunt staruri rock celebre în toată lumea, care încearcă să trăiască o viață obișnuită ca elevi de liceu. Desigur, viețile lor nu sunt deloc obișnuite. În timp ce majoritatea elevilor de la școală sunt obișnuiți cu faima lor, unii, precum Macy, cea plină de energie și nebunatică, încă țipă la vederea lor. Deși ei trebuie să poarte uniformele școlare în timpul zilei, prietena și stilista lor, Stella, le pregătește ținute care pot rezista sfâșierilor fanilor. În afara școlii, ei poartă costumații pentru a evita să fie asaltați și locuiesc într-un apartament de lux cu tatăl lor iubitor de distracție și managerul trupei, Tom. În ciuda faimei lor, băieții trebuie să facă față în continuare vieții și problemelor ei. Și, deși se tachinează, ei rămân împreună și se ajută reciproc, și chiar găsesc timp pentru a cânta câteva melodii.