Go! Go! Loser Ranger!
Rămași fără ascunzătoare și șefi, Pifanii fac o alianță secretă cu Trupele de Rangeri pentru a participa la Confruntarea Duminicală - unde vor fi mereu învinși. Sătul de această farsă, Luptătorul D hotărăște să se revolte ca să schimbe ceva!