Tineretul Hitlerist
În anii '30, în Germania, Partidul Nazist creează Tineretul Hitlerist, pentru a-i îndoctrina pe copii și adolescenți cu ideologia nazistă și a-i transforma în armata de copii a lui Hitler. Primul episod spune povestea ascensiunii acestei mișcări, până la izbucnirea războiului. Cel de-al doilea episod începe când Al Doilea Război Mondial era deja la apogeu și urmărește povestea înfrângerii Tineretului Hitlerist.