Insule de paradis
Insulele tropicale care se întind între Asia și Australia pot fi considerate cele mai bogate de pe pământ din punct de vedere biologic și adăpostesc numeroase specii de plante și animale. De la cangurul de copac la tarsier, diavol de mare și Periophthalmus, regiunea debordează de viață. Dar care este motivul? Diversitatea fascinantă a vieții în regiune este rezultatul a milioane de ani în care s-au format aceste insule și se datorează puterii pământului, soarelui și lunii.