Lecția De Pictură
Lecția de pictură ne poartă prin birourile și prin viața unor artiști și animatori talentați. Fiecare episod are ca protagonist un artist care ne învață cum să desenăm un personaj emblematic dintr-un film al Studiourilor de Animație Walt Disney. Pe măsură ce învățăm pașii desenului, descoperim că fiecare artist are de spus o poveste unică despre modul în care a ajuns la Disney și personajul ales.
Lecția de pictură, o serie intimă de documentare educative, ne poartă prin birourile și prin viața unor artiști și animatori talentați. Fiecare episod are ca protagonist un artist care ne învață cum să desenăm un personaj emblematic dintr-un film al Studiourilor de Animație Walt Disney. Pe măsură ce învățăm pașii pentru a desena aceste personaje, descoperim, de asemenea, că fiecare artist are de spus o poveste unică despre modul în care a ajuns la Disney și despre personajul ales. De la creatorii Chef’s Table, această experiență exclusivă va oferi spectatorilor de toate vârstele o nouă perspectivă asupra modului în care personajele îndrăgite prind viață pe ecran, prezentându-le pe parcurs o nouă distribuție de personaje din viața reală.