A Teacher
„A Teacher” explorează aspectele complexe și consecințele unei relații nepermise între o tânără profesoară și elevul ei. Frumoasă și enigmatică, Claire este cea mai nouă profesoară de la Liceul Westerbrook din Texas. Nemulțumită de căsătoria cu iubitul din facultate, viața lui Claire se schimbă atunci când Eric, un elev șarmant, tipic american, de la ora ei de engleză, îi cere ajutorul la pregătirea pentru testul SAT. Popular și extrovertit, Eric este căpitanul echipei de fotbal și aproape inseparabil de cei mai buni prieteni ai săi. Totul pare perfect la suprafață, însă Eric este obligat să jongleze cu presiunea școlii, înscrierea la colegiu și o slujbă cu jumătate de normă, toate acestea în timp ce ajută și la îngrijirea celor doi frați mai mici. Pe măsură ce Claire și Eric încep să petreacă mai mult timp împreună, se depășesc limite și începe un joc subtil al curtării. Rănile permanente rămase în urma alegerilor lui Claire devin imposibil de ignorat pentru ei, prietenii și familiile lor.