Dosarele tânărului Kindaichi
Incantații, blesteme, curiozități... Descoperă „oamenii” care ies la iveală din umbre. Într-o nouă serie reimaginată, formată din câteva episoade selectate, această ediție a Tânărului Kindaichi e o colecție care conferă poveștilor vechi și noi o perspectivă contemporană.