Alias
Călătorește prin lume sub acoperire. Se luptă cu băieții răi. Își înfruntă demonii interiori. Pentru tânăra spioană Sydney Bristow, așa arată o zi obișnuită la serviciu, unde activează pe postul mai puțin obișnuit de agent secret.
Călătorește prin lume sub acoperire. Se luptă cu băieții răi. Își înfruntă demonii interiori. Pentru tânăra spioană Sydney Bristow, așa arată o zi obișnuită la serviciu, unde activează pe postul mai puțin obișnuit de agent secret. Superiorul ei din CIA, Jack, complică și el situația, fiind tatăl de care aceasta se înstrăinase în trecut. Folosindu-se de o serie de deghizări și de arme secrete, Sydney se infiltrează în periculoasa lume interlopă, descoperind secrete de familie, planuri ascunse și, în final, dragostea. Desemnat de TV Guide ca fiind un „thriller extrem de captivant”, acest serial contemporan prezintă aventurile și intrigile asociate acestui stil de viață letal.