Trafficked With Mariana Van Zeller
Premiata jurnalistă Mariana van Zeller explorează mecanismele interioare ale celor mai periculoase piețe negre din întreaga lume interlopă.
Premiata jurnalistă Mariana van Zeller explorează mecanismele interioare ale celor mai periculoase piețe negre din întreaga lume interlopă. În fiecare episod, ea face câte o călătorie în interiorul unei piețe negre diferite - de la droguri la arme și părți de tigri -, ca să-i cunoască pe jucători, să învețe afacerea și să dezvăluie împrejurările geopolitice și contextul care creează economia mondială din umbră, care învârte multe trilioane de dolari.