The Old Man
Dan Chase s-a ascuns de CIA cu decenii în urmă și a dus de atunci o viață izolată. Când un asasin încearcă să-l elimine pe Chase, acesta află că, pentru a avea un viitor, trebuie să se împace cu trecutul.