Urmăritorul
„Urmăritorul” îl are ca actor principal pe Justin Hartley în rolul lui Colter Shaw, un expert în supraviețuire singuratic care cutreieră țara ca vânător de recompense, folosindu-și abilitățile de a citi urme pentru a ajuta persoane private și agenți ai forțelor de ordine să rezolve tot soiul de mistere, toate acestea în vreme ce se ceartă cu familia sa dezbinată. Serialul este bazat pe bestsellerul „The Never Game” al lui Jeffery Deaver.