Undead Unluck
Andy, un „Negator” cu abilitatea „Zombi”, caută de multă vreme pe cineva cu puterea de a-i oferi o moarte adevărată. Fuko Izumo s-a distanțat de toată lumea de teamă să nu le aducă ghinion celor din jurul său cu abilitatea ei „Nenoroc”. Cei doi decid să se alăture Uniunii, o organizație care vrea să controleze fenomenele neidentificate și să protejeze lumea de ele. Împreună, descoperă misterul lumii în timp ce caută „moartea supremă”.