We Are Now
Laura, în vârstă de 17 ani, și gașca ei urmează să absolve liceul. Laura și Olli se întâlnesc, dar sentimentele Laurei nu sunt întotdeauna la fel de clare și profunde pe cât și-ar dori ea să fie. Ea este nesigură și, în același timp, se simte atrasă de Daniel. Când Olli realizează acest lucru, situația se complică.