About Sasha
Mutată într-un oraș nou, Sasha se înscrie la alt liceu. Personalitatea ei misterioasă și carismatică impresionează oriunde merge. Își face prieteni noi, flirtează cu băieții și se ceartă cu părinții ei. Dar acum două săptămâni, Sasha era cunoscută drept băiat. Ca persoană intersexuală, ea își îmbrățișează noua parte feminină, dar simte nevoia să-și ascundă diferențele de ceilalți.