It's Always Sunny in Philadelphia
Mac, Charlie, Dennis, Frank a Dee sú skupinka egocentrických priateľov, ktorí vlastnia neúspešnú krčmu U Paddyho. Nemajú radi nič iné, len intrigy, konšpirácie a vyžívanie sa vo vzájomnom utrpení.
Sklamanie a nedosiahnutie úspechu môže vyzerať jednoducho, ale pre egocentrických priateľov Maca, Charlieho, Dennisa, Franka a Dee je to umenie. Seriál sleduje partiu majiteľov neúspešnej krčmy U Paddyho, ktorí nemajú radi nič iné, len intrigy, konšpirácie a hlavne radosť zo vzájomného utrpenia. Či už ide o podvody so sociálnymi dávkami, využívanie detí z kontajnerov, predstieranie zmrzačenia, vydávanie sa za policajtov alebo fingovanie pohrebov, partia nikdy neklesne príliš nízko v mene zárobku.
Riaditeľka Abbott Elementary nám ukáže doteraz nezverejnené zábery dobrovoľníckej práce učiteľov.
Keď Mac a Dennis uvidia záchranárov v akcii, rozhodnú sa stať stelesnením mužnosti.
V snahe vyhnúť sa neželanej pozornosti médií sa gang rozhodne profesionálne podnikať.
Moderátor Jesse Palmer vás prevedie Frankovou cestou až k finálnej ceremónii ruží.