Kukista ja mehiläisistä
Vo fínskom vidieckom mestečku si chlapec v predvečer svojich 16. narodenín prepašuje domov dievča. Chlapcov otec ich omylom nachytá pri tom, ako si užívajú romantické chvíle. Tínedžeri s hrôzou zisťujú, že ich ochrana zlyhala a že najbližšia lekáreň sa už čoskoro zatvorí.