Tajomstvá včiel
Prieskumník Bertie Gregory odkrýva skrytý svet včiel, ich kľúčovú úlohu pri opeľovaní svetových potravín a ich ohromujúcu inteligenciu.
Prieskumník National Geographic Bertie Gregory skúma výnimočný život včiel, jedných z najdôležitejších tvorov na planéte. Počas troch rokov mu špeciálne kamery umožnili nahliadnuť do skrytého sveta jedného úľa. Seriál odhaľuje úžasnú architektúru, inteligenciu a tajomstvá viac ako 20 000 druhov včiel, ktoré opeľujú až tretinu svetových potravín.