Hannah Montana: Špeciál k 20. výročiu
Hannah Montana: Špeciál k 20. výročiu prináša silnú dávku nostalgie a poctu všetkým priaznivcom. Miley Cyrusová v exkluzívnom a otvorenom rozhovore s Alex Cooperovou spomína na svoje najvýznamnejšie momenty. Diváci uvidia aj unikátne zábery z Mileyinho zákulisia, známe tváre, nečakaných hostí a špeciálne hudobné vystúpenie.