High School Musical 3: Posledný rok
Je čas oslavovať, pretože Disneyho fenomenálny muzikál HIGH SCHOOL MUSICAL dosahuje nové vrcholy vo filme HIGH SCHOOL MUSICAL 3: Posledný rok! Tento skvelý film prináša nepretržitú zábavu od začiatku do konca! Pre maturantov Troya, Gabriellu, Sharpay, Chada, Ryana a Taylora je tu takmer maturita. A pri pomyslení na to, že sa po odchode z East High vydajú každý iným smerom, tieto Divoké mačky nadobudnú pocit,, že musia urobiť niečo, čo si budú pamätať navždy. Spolu s ostatnými pripravia jarný muzikál, ktorý vyjadruje ich nádeje a obavy z budúcnosti a ich nezabudnuteľné zážitky zo spoločného dospievania. Čo sa však stane so snami, románikmi a priateľstvami maturantov na škole East High s blížiacou sa maturitou a otáznymi plánmi na vysokú školu? Zistite, čo zažijú všetky vaše obľúbené postavy vo filme HIGH SCHOOL MUSICAL 3: POSLEDNÝ ROK! Je rozprávkovou oslavou, ktorú si zamiluje celá rodina!