Susedská hliadka
To jediné, čo je nebezpečnejšie ako hrozba, ktorej čelia obyvatelia predmestia Glenview, sú štyria chlapíci, ktorí ich prišli zachrániť.
To jediné, čo je nebezpečnejšie ako hrozba, ktorej čelia obyvatelia predmestia Glenview, sú štyria chlapíci, ktorí ich prišli zachrániť. Zoznámte sa so susedskou hliadkou: spoločensky zmýšľajúci Evan (Ben Stiller), rodinne založený Bob (Vince Vaughn), ktorý miluje zábavu, drsný a nepredvídateľný Franklin (Jonah Hill) a rozvedený Jamarcus (Richard Ayoade), ktorý hľadá lásku.