Rookie Robot Explores the World
Roboty sa tiež musia učiť! A náš malý robotík menom Rookie má najradšej práve to. Je zvedavý, otvorený a priateľský a v každej epizóde objavuje svoj svet, stretáva nových kamarátov, spoznáva nové veci a zažíva malé dobrodružstvá. Rookie Robot je predškolský program pre najmenších divákov, plný zábavy, prvých stretnutí a objavov, založený na originálnych detských kresbách.
Roboty sa tiež musia učiť! A náš malý robotík menom Rookie má najradšej práve to. Je zvedavý, otvorený a priateľský a objavuje svoj svet, stretáva nových kamarátov, spoznáva nové veci a zažíva malé dobrodružstvá. V každej epizóde sa Rookie dozvie niečo viac o svete okolo seba a inšpiruje mladých divákov, aby robili to isté. Všetky príbehy sú založené na originálnych detských kresbách, vďaka čomu sa mladí diváci ľahko stotožnia s postavami. So svojimi milými postavičkami a očarujúcimi príbehmi si určite získa obľubu nielen u malých detí, ale aj celej rodiny! Rookieho dobrodružstvá ožívajú úžasnou hudbou a zvukmi, bez hovorených slov. Ale Rookie Robot nie je len zábavný kreslený seriál – učí deti dôležitým hodnotám ako úcta k ostatným a k našej planéte.
Rookie nájde stratené mláďa netopiera a dostane skvelý nápad, ako ho vrátiť rodine.
Odviata plastová taška vnukne Rookiemu kopec kreatívnych nápadov, ako recyklovať.
Aj keď je Rookie najskôr odohnaný preč, úder blesku ho zmení na záchrancu líščej rodinky.
Predtým, ako sa Rookie naučí veľa o včelách, malá chyba spôsobí divokú naháňačku.
Rookie si spomína na dobrodružstvá so svojimi priateľmi, od kvitnúcej jari až po zasneženú zimu.
Keď sa vták vysmeje jeho pokusom o lietanie, Rookie vzlietne svojím vlastným, jedinečným spôsobom.
Rookie objaví fotoaparát a ukazuje talent pri fotení portrétov svojich priateľov.