Dospeláci
Skupina dvadsiatnikov v New Yorku sa snaží byť dobrými ľuďmi, hoci ešte nie sú ani „dobrí“, ani „ľudia“.
„Dospeláci“ je komediálny seriál stanice FX o skupine dvadsiatnikov v New Yorku, ktorí sa snažia byť dobrými ľuďmi napriek tomu, že ešte nie sú ani „dobrí“, ani „ľudia“. Samir, Billie, Paul Baker, Issa a Anton sú piati kamaráti, ktorí spolu bývajú v Samirovom dome, kde on býva od detstva. Tu sa delia o jedlo, úzkosti a občas aj o zubné kefky. Seriál trochu vyhrotene približuje výhry, prehry a poníženia, ktoré človek zažíva pri štarte vo svete dospelých. Či už sa snažia presadiť v práci, orientovať sa v systéme zdravotnej starostlivosti, usporiadať večeru alebo randiť v ére Find My Friends, skupina zisťuje, že nič v skutočnom svete nie je jednoduché a všetky najlepšie úmysly väčšinou všetko ešte zhoršia. Títo priatelia majú stále na čom pracovať a majú plno zlých nápadov, nech už je ich najnovšia „teória dospelosti“ akákoľvek. Ale jedna vec sa im darí – vždy sa navzájom podržia.
Anton a Paul Baker sa starajú o návštevu, zatiaľ čo Issa zaujme v práci pevný postoj.