Santa Claus
Rozvedený otec Scott Calvin a jeho syn na Štedrý večer zistia, že Santa Claus spadol z ich strechy. Keď Scott vezme opraty kúzelných saní, zistí, že teraz je nový Santa a musí presvedčiť svet neveriacich vrátane seba.
Superhviezdny komik Tim Allen jasne žiari v magickej komédii Santova klauzula od Disneyho. Rozvedený otec Scott Calvin a jeho syn na Štedrý večer zistia, že Santa Claus spadol z ich strechy. Keď Scott prevezme opraty kúzelných saní, zistí, že teraz je nový Santa a musí presvedčiť svet neveriacich, vrátane seba.