Macko Pu
Vráťte sa v tomto dojímavom pôvodnom filme do Stoakrového lesa, znovu sa stretnite s obľúbeným mackom a jeho bláznivými, no vernými priateľmi a vychutnajte si čarovný rodinný zážitok. Keď smutný starý Híkaj stratí chvost, Sova pošle celú skupinku – Pua, Tigra, Králika, Prasiatko, Kangu a Rua – na bláznivú výpravu, aby pomohli Híkajovi a zachránili Christophera Robina pred záhadným Baksunom. Macko, ktorý plánoval iba nájsť trocha medu, nakoniec prežije veľmi rušný deň. V tejto vynovenej klasike inšpirovanej piatimi príbehmi z kníh A. A. Milna a vytvorenej v Disneyho legendárnom, ručne kreslenom štýle sa jedna z najobľúbenejších postáv na svete predstavuje úplne novej generácii. Úžasne svojrázneho Macka Pu plného nových piesní jednoducho musíte mať.