Akcia a dobrodružstvo, Fantasy
V bájnom svete sa tínedžer stane s pomocou starého mudrca dračím jazdcom. Chlapec s čerstvo vyliahnutým drakom pomstia vraždu jeho strýka, zachránia krásnu bojovníčku a pridajú sa k odboju proti tyranskému kráľovi.