Horor, Thrillery
Haunted by visions of his dead mother, priest Henrik Hornéus leaves his northern village for Stockholm. When his father dies under mysterious circumstances, he must return home. There, he uncovers a sect-like congregation and a dark past, forcing him to confront the very demons that have plagued his soul.