Neviditeľní obri
Režisér Werner Herzog sleduje v Angole prieskumníkov a stopárov pri hľadaní dôkazov o najväčších a najzáhadnejších suchozemských cicavcoch na Zemi.
Legenda hovorí o „slonoch duchoch“ ukrytých v angolskej vysočine, ktoré ľudské oko ešte nikdy neuzrelo. Uznávaný režisér Werner Herzog („Grizzly Man“) sleduje epickú výpravu prieskumníka z National Geographic a ochranárskeho biológa Dr. Steva Boyesa za týmito majestátnymi a nepolapiteľnými tvormi.