Keep
Gordon, bývalý strážca majáka prerobeného na múzeum, je osamelý a v myšlienkach sa vracia do minulosti. Keď mu na dvere zaklope afganský utečenec Musa, Gordon konečne nájde vytúženú oporu. Gordon však odhalí skutočnú príčinu Musovej návštevy a morálna dilema ho prinúti prehodnotiť svoje dlhodobé postoje.