The Attendant
Frankie je strážnikom na parkovisku v Severnom Írsku, ktorý sa vždy pozerá do budúcnosti. Pracuje v nádhernej rezervácii Giant’s Causeway v grófstve Antrim, v jednom z prírodných divov Írska. Jeho kamarátka a kolegyňa Cathy a jej manžel Paul však majú problémy, ale ako hovorieva Frankie - určite sa nájde nejaké riešenie.