mixed-ish
Rainbow Johnsonová v tomto voľnom pokračovaní populárneho seriálu Black-ish rozpráva o svojich skúsenostiach, keď vyrastala v 80. rokoch v rasovo zmiešanej rodine, a o neustálych dilemách, ktorým museli čeliť – či sa asimilovať alebo zostať verní sami sebe. Bowini rodičia Paul a Alicia sa rozhodnú presťahovať z hipisáckej komunity na predmestie, aby rodine poskytli lepšie zázemie. Zatiaľ čo jej rodičia bojujú s výzvami nového života, Bow a jej súrodenci sa pohybujú v bežnej škole, v ktorej nie sú vnímaní ani ako čierni, ani ako bieli.