Priatelia z dovolenky 2
V pokračovaní filmu novomanželia Marcus a Emily pozvú Rona a Kylu, tiež nedávno zosobášených a teraz už aj s potomkom, aby im robili spoločnosť v rezorte v Karibiku. Marcus sa tam má potajme stretnúť s majiteľmi rezortu kvôli potenciálnej spolupráci na stavbe hotela v Chicagu. No keď sa začne párty, z párovej dovolenky plnej oddychu sa razom stane divoké dobrodružstvo.
Zábavné pokračovanie filmu „Priatelia z dovolenky“ sa odohráva pár mesiacov po konci prvého filmu. Novomanželia Marcus a Emily pozvú svojich bezprostredných najlepších kamarátov Rona a Kylu, tiež nedávno zosobášených a teraz už aj s potomkom, aby im robili spoločnosť v rezorte v Karibiku. Marcus sa má potajme stretnúť s majiteľmi rezortu kvôli potenciálnej spolupráci na stavbe ďalšieho hotela v Chicagu. Všetky jeho plány aj túžba po dovolenke plnej oddychu sú však zmarené v momente, keď sa v rezorte bez ohlásenia zjaví Kylin otec Reese, ktorého práve prepustili z väzenia v San Quentine. Dovolenkári sa tak vydajú po stopách potopeného pokladu, zažijú naháňačky v džungli, okúsia adrenalínové športy, zasúťažia si v pití alkoholu a zažijú viac neplechy ako kedykoľvek predtým.