Cars Toons: Bugged
Redova pokojná ranná rutina polievania kvetov je narušená, keď mu chrobák pristane na tvári. Skúsi viacej spôsobov, ako odohnať chrobáka, až ho nakoniec postrieka vodou. Red je šťastný, lebo si myslí, že to zafungovalo, až kým neuvidí premoknutého chrobáka na Stanleyho soche, ktorému sa nedá odletieť. Red sa cíti previnilo, osuší chrobáka a pozerá sa, ako odletí. Kým Red stále polieva kvety, chrobák sa vráti ale tentokrát aj s priateľmi.