Zošívaný americký sen
„Zošívaný americký sen“ je pohľadom do zákulisia najväčšieho výrobcu amerických vlajok a stožiarov v krajine. Ročne tu utečenci a prisťahovalci, ktorí riskovali všetko, aby sa dostali do USA, spolu so svojimi kolegami zo stredozápadu, ušijú až 5 miliónov amerických vlajok.
Dokumentárny film „Zošívaný americký sen“ od National Geographic Documentary Films, oscarovej režisérky Cynthie Wadeovej, oceňovanej režisérky Sharon Lieseovej a výkonného producenta Giannisa Antetokounmpa, kladie jednu z najnaliehavejších otázok súčasnosti: pre koho je americká vlajka? Spoločnosť Eder Flag v Oak Creek vo Wisconsine, vlastnená zamestnancami, ročne ušije a odošle päť miliónov amerických vlajok. Výrobcovia vlajok, miestni obyvatelia, prisťahovalci a utečenci, šijú hviezdy a pruhy, pretože hľadajú svoju identitu a zaradenie. Manažérka šitia Radica, srbská prisťahovalkyňa, verí, že každá vlajka má dušu. Ali, ktorý prežil vojnu v Iraku a do USA prišiel len pred 90 dňami, sa učí používať šijací stroj. Úprimné priateľstvá Barb zo stredozápadu s jej prisťahovaleckými spolupracovníkmi popierajú jej pevne konzervatívne presvedčenie. SugarRay, černoch, ktorý sa narodil a žil v Milwaukee, uvažuje o svojom komplikovanom vzťahu k tejto krajine. Každý z nich uvažuje: Čo predstavuje americká vlajka v meniacom sa národe a svete? A pre koho? Dokument „Zošívaný americký sen“ je detailným pohľadom na ľudí, ktorých ruky vytvárajú najrozpoznateľnejšiu americkú ikonu.