Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva od Marvel Studios odomyká mnohosvet MCU a posúva hranice ďalej ako kedykoľvek predtým. Vydajte sa na cestu do neznáma s Doctorom Strangeom, ktorý s pomocou starých aj nových mystických spojencov prechádza nebezpečnými a mysli odporujúcimi alternatívnymi realitami, aby sa postavil tajomnému protivníkovi.