Marvel Studios' Avengers: Endgame
Veľkolepé zavŕšenie Infinity ságy, ktorá sa stala celosvetovým fenoménom. V tomto dramatickom rozhodujúcom boji sa postavia proti sebe Avengeri a Thanos. Po katastrofických udalostiach, ktoré vyhladili polovicu svetovej populácie a oslabili ich tím, hrdinovia, ktorí prežili, nevedia ako ďalej. Musia sa ale spojiť, aby znovu nastolili poriadok a harmóniu vo vesmíre a priviedli svojich blízkych späť.