Jane Goodallová - život so šimpanzmi
Na základe viac ako 100 hodín nikdy nevidených archívnych záberov rozpovie režisér Brett Morgen príbeh Jane, ženy, ktorej výskum šimpanzov spôsobil revolúciu v našom vnímaní prírodného sveta. Vo filme zaznie bohatá orchestrálna hudba od legendárneho skladateľa Phillipa Glassa a ukazuje intímny portrét Jane Goodallovej – priekopníčky, ktorá sa stala jednou z najobdivovanejších ochrankýň prírody na svete.