Mr Hublot
Pán Hublot je uzavretá, svojrázna postava s OCD, ktorá sa bojí zmien a vonkajšieho sveta. Príchod robotického maznáčika prevráti jeho život naruby, keď sa pokúša zdieľať svoj domov s invazívnym spoločníkom.
Pán Hublot žije vo svete, kde postavičky vyrobené čiastočne z mechanických súčiastok riadia obrovské vozidlá a vzájomne si spolunažívajú. Je to svet, v ktorom dominujú obrovské stroje a recyklované materiály. Introvertný a svojrázny pán Hublot, ktorý trpí OCD, sa bojí zmien a vonkajšieho sveta. Jeho riešením je nikdy nevychádzať zo svojho bytu. Z ničoho nič sa však objaví robotický maznáčik a prevráti mu život naruby, pretože teraz musí zdieľať svoj domov s týmto invazívnym spoločníkom.