Zootropolis
Akčná komédia sa odohráva v zvieracom meste Zootropolis. Policajtka Judy Hoppsová skočí po šanci vyriešiť prípad, hoci to znamená spoluprácu s utáraným Nickom Wildeom.
Milá dobrodružná komédia zasadená do modernej zvieracej metropoly s názvom Zootropolis, v ktorej všetky možné zvieratá nažívajú spolu a kde nezáleží na tom, či si najväčší slon alebo najmenšia myška - stať sa môžeš hocičím. Ale policajtka Judy Hoppsová, ktorá je v meste nová, zrazu zistí, že byť prvou králičkou v policajnom zbore plnom veľkých a silných zvierat predsa len nie je také ľahké. Odhodlaná dokázať, čo je v nej, skočí po príležitosti vyriešiť záhadný prípad, hoci to znamená spoluprácu s utáraným podvodníckym lišiakom Nickom Wildeom.