Sucking Diesel
Po zbabranej ozbrojenej lúpeži sa musí drsná majiteľka čerpacej stanice rozhodnúť, či ochráni svojho neinteligentného zamestnanca, alebo ho vydá najnebezpečnejšiemu mužovi v Ballybegu. Krátkometrážna kriminálna komédia „Sucking Diesel“, ktorá sa v írskom duchu ponáša na klasiky ako „Fargo“ bratov Coenovcov a „The Nice Guys“ Shanea Blacka, je napínavá a odohráva sa výlučne na írskej vidieckej čerpacej stanici.