The Fable
Fable je neporaziteľný nájomný vrah, ktorý dokáže zničiť akéhokoľvek protivníka do šiestich sekúnd. Jedného dňa mu šéf jeho organizácie prikáže, aby rok nikoho nezabil a žil obyčajný život. Tak sa začína Fableho pokojná, vtipná a mierne excentrická jednoročná pauza od zabíjania.
Neporaziteľnému nájomnému vrahovi Fableovi šéf nariadi žiť rok obyčajný život v Osake.
Medzi Akirom, ktorý chce pokojne žiť, a Ebiharom, ktorý chce Akiru vyradiť z hry, to vrie.
V snahe žiť obyčajný život chce Akira splniť zdanlivo nemožnú úlohu, a to nájsť si prácu.
Ako sa Kojimovo vyčíňanie stupňuje, Ebihara sa snaží presvedčiť Akiru, aby naňho dohliadal.
Keď Akira zistí, že Misaki má problémy, začne podnikať kroky potrebné na to, aby ju zachránil.
Akira sa vracia s Kojimom. Ebihara čelí ťažkému rozhodnutiu o zachovaní mieru v Maguro Group.
V detektívnej agentúre v Taihei začala pracovať temná sila, ktorá narušuje Akirov pokojný život.