Secrets Of The Zoo
Zoo a akvárium v Columbuse je najväčšia a najpopulárnejšia zoologická záhrada v krajine. Televízia Nat Geo WILD umožňuje nazrieť za oponu a zoznámiť sa so zvieratami a tímom, ktorý robí všetko pre to, aby poskytol návštevníkom najlepší možný zážitok.