Ponuka sa končí 6. mája
Neuveriteľný príbeh a fantastický vývoj Belly Baxterovej, mladej ženy, ktorú priviedol späť k životu skvelý a neortodoxný vedec. Aby uspokojila svoju túžbu po poznaní a zážitkoch, uteká za búrlivým dobrodružstvom naprieč kontinentmi. Zbavená predsudkov svojej doby odhodlane bojuje za rovnosť a oslobodenie.