Kuchári bez hraníc
Film We Feed People predstavuje šéfkuchára Josého Andrésa, pričom približuje neuveriteľné poslanie jeho neziskovej organizácie World Central Kitchen a jej postupný vývoj v priebehu 12 rokov.