Rodinné jedlo, ktoré sa odovzdáva z generácie na generáciu, nám môže povedať niečo o tom, kto sme. Antoni Porowski pripravuje cesty na mieru pre celebrity, ktoré cestujú po svete, aby skúmali kulinárske dedičstvo svojich predkov. V sparných džungliach, starovekých dedinách a rušných mestách objavujú chutné jedlá, epické scenérie a skryté rodinné príbehy.